Τρόποι Πληρωμής
Οι τρόποι εξόφλησης των συνδρομών σας μπορεί να γίνουν μέσα από την εφαρμογή με τη χρήση Πιστωτικής – Χρεωστικής κάρτας (Stripe) , με τραπεζική κατάθεση στους παρακατω λογαριασμούς:
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: IBAN GR14 0172 2430 0052 4310 6385 392
EUROBANK: IBAN GR04 0260 2310 0000 8020 1519 094
ΕΘΝΙΚΗ: IBAN GR81 0110 3250 0000 3250 1102 308
ALPHA: IBAN GR82 0140 8300 8300 0200 2025 130
VIVA: IBAN GR23 7010 0000 0005 9627 0227 033
IRIS: 801790343
Εναλλακτικά η πληρωμή σας μπορεί να γίνει απευθείας στο δίκτυο των συνεργατών μας (μετά απο τηλεφωνική μας επικοινωνία).
Ασφάλεια Πληρωμών
Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η Stripe είναι πιστοποιημένη ως πάροχος υπηρεσιών
επιπέδου 1, που είναι το υψηλότερο επίπεδο πιστοποίησης για τους επεξεργαστές πληρωμών. H Stripe συμμορφώνεται με το
Πρότυπο Ασφάλειας Δεδομένων του Κλάδου Πληρωμής (PCI-DSS), ένα σύνολο προτύπων ασφαλείας που έχουν θεσπιστεί από μεγάλες
μάρκες καρτών όπως η Visa, η Mastercard και η American Express. Αυτή η συμμόρφωση διασφαλίζει ότι η Stripe διατηρεί ένα
ασφαλές περιβάλλον για το χειρισμό των δεδομένων πιστωτικών καρτών.
H Stripe χρησιμοποιεί ισχυρές μεθόδους κρυπτογράφησης για την προστασία της μετάδοσης δεδομένων. Όλη η επικοινωνία
μεταξύ πελατών, επιχειρήσεων και διακομιστών Stripe είναι κρυπτογραφημένη χρησιμοποιώντας την βιομηχανική κρυπτογράφηση
TLS (Transport Layer Security). Αυτό διασφαλίζει ότι τα ευαίσθητα δεδομένα που επεξεργάζεται η Stripe, όπως τα στοιχεία
της πιστωτικής κάρτας, μεταδίδονται με ασφάλεια μέσω του Διαδικτύου.
Η Stripe χρησιμοποιεί το tokenization για να ενισχύσει την ασφάλεια. Όταν ένας πελάτης πραγματοποιεί μια πληρωμή, τα
στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας αντικαθίστανται με ένα μοναδικό διακριτικό. Αυτό το διακριτικό χρησιμοποιείται από
την Stripe για επόμενες συναλλαγές, εξαλείφοντας την ανάγκη αποθήκευσης ευαίσθητων στοιχείων της κάρτας στους
διακομιστές του εμπόρου. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και αν τα συστήματα ενός εμπόρου παραβιάζονται, τα δεδομένα που έχουν
διαμορφωθεί ως διακριτικά είναι από μόνα τους άχρηστα για πιθανούς εισβολείς.
Επιστροφή Χρημάτων
Αν ο Πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από το επίπεδο υπηρεσιών και φιλοξενίας της Εταιρίας, μπορεί μέσα σε 14 ημέρες από την έναρξη του λογαριασμού του να ζητήσει την ακύρωση του, αλλιώς σιωπηρά συμφωνεί με τη συνέχιση παροχής της υπηρεσίας και παραιτείται του δικαιώματός του για επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων.
Στην περίπτωση ακύρωσης μέσα σε 14 ημέρες, επιστρέφεται στον Πελάτη το πόσο της συνδρομής του. Σε περίπτωση που το ποσό της συνδρομής περιλάμβανε πρόσθετα έξοδα (αγορά πακέτου sms, αγορά πακέτου αποδείξεων με σήμανση από Πάροχο, αγορά διασύνδεσης eshop) το ποσό της συνδρομής επιστρέφεται στον Πελάτη αφού παρακρατηθούν τα παραπάνω έξοδα. Η Εταιρία μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μετά την 14ή ημέρα της συνδρομής.
Ρητά αναφέρεται ότι για τις υπηρεσίες αποστολής sms, έκδοση λιανικών αποδείξεων Παρόχου και διασύνδεσης eshop δεν παρέχεται καμία επιστροφή χρημάτων.
Για να θεωρηθεί έγκυρη η αίτηση ακύρωσης λογαριασμού, το αίτημα πρέπει να σταλεί μέσω της φόρμας στην Τεχνική Υποστήριξη.
Οποιαδήποτε παραβίαση όρου του παρόντος θεωρείται ικανή να οδηγήσει σε μη επιστροφή οποιουδήποτε ποσού προς τον Πελάτη.

Επικοινωνήστε μαζί μας