Τρόποι Πληρωμής

Οι τρόποι εξόφλησης των συνδρομών σας μπορεί να γίνουν μέσα από την εφαρμογή με τη χρήση Πιστωτικής – Χρεωστικής κάρτας (EveryPay) , με τραπεζική κατάθεση στους παρακατω λογαριασμούς:

    ΠΕΙΡΑΙΩΣ: IBAN GR14 0172 2430 0052 4310 6385 392
    EUROBANK: 0026.0231.01.0200967097 / IBAN GR1602602310000010200967097
    ΕΘΝΙΚΗ: IBAN GR09 0110 3250 0000 3250 0572 238
    ALPHA: 537-002101-006654 / IBAN GR94 0140 5370 5370 0210 1006 654

ή με απευθείας πληρωμή στα γραφεία μας:

    Αθήνα: Συν/χου Δαβάκη 17
    Θεσσαλονίκη: Μαρίνου Αντύπα 41 (Infoquest Business Center)
    Βέροια: Κεντρικής 146

Εναλλακτικά η πληρωμή σας μπορεί να γίνει απευθείας στο δίκτυο των συνεργατών μας (μετά απο τηλεφωνική μας επικοινωνία).

Ασφάλεια Συναλλαγών

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018), και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες.

Η Everypay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS), και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία. Όλες οι υπηρεσίες της Everypay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL.

Η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA & MasterCard. Ο Πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.

Επιστροφή Χρημάτων

Αν ο Πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από το επίπεδο υπηρεσιών και φιλοξενίας της Εταιρίας, μπορεί μέσα σε 14 ημέρες από την έναρξη του λογαριασμού του να ζητήσει την ακύρωση του, αλλιώς σιωπηρά συμφωνεί με τη συνέχιση παροχής της υπηρεσίας και παραιτείται του δικαιώματός του για επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων.

Στην περίπτωση ακύρωσης μέσα σε 14 ημέρες, επιστρέφεται στον Πελάτη το πόσο της συνδρομής του. Σε περίπτωση που το ποσό της συνδρομής περιλάμβανε πρόσθετα έξοδα (αγορά πακέτου sms, αγορά πακέτου αποδείξεων με σήμανση από Πάροχο, αγορά διασύνδεσης eshop) το ποσό της συνδρομής επιστρέφεται στον Πελάτη αφού παρακρατηθούν τα παραπάνω έξοδα. Η Εταιρία μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μετά την 14ή ημέρα της συνδρομής.

Ρητά αναφέρεται ότι για τις υπηρεσίες αποστολής sms, έκδοση λιανικών αποδείξεων Παρόχου και διασύνδεσης eshop δεν παρέχεται καμία επιστροφή χρημάτων.

Για να θεωρηθεί έγκυρη η αίτηση ακύρωσης λογαριασμού, το αίτημα πρέπει να σταλεί μέσω της φόρμας στην Τεχνική Υποστήριξη.

Οποιαδήποτε παραβίαση όρου του παρόντος θεωρείται ικανή να οδηγήσει σε μη επιστροφή οποιουδήποτε ποσού προς τον Πελάτη.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Στοιχεία επικοινωνίας

Στείλε μας Email

info@emblem.gr

Επισκέψου την σελίδα μας

https://semantic.gr





Τα γραφεία μας

Θεσσαλονίκη

Μαρίνου Αντύπα 41 (Infoquest Business Center)

responsive google maps

Αθήνα

Συν/χου Δαβάκη 17

responsive google maps

Βέροια

Κεντρικής 146

responsive google maps