Τρόποι Πληρωμής
Οι τρόποι εξόφλησης των συνδρομών σας μπορεί να γίνουν μέσα από την εφαρμογή με τη χρήση Πιστωτικής – Χρεωστικής κάρτας (Stripe) , με τραπεζική κατάθεση στους παρακατω λογαριασμούς:
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: IBAN GR1401722430005243106385392
ΕΘΝΙΚΗ: IBAN GR8101103250000032501102308
VIVA: IBAN GR2370100000000596270227033
EUROBANK: IBAN GR0402602310000080201519094
ALPHA: IBAN GR9401405370537002101006654
ή με απευθείας πληρωμή στα γραφεία μας:
Αθήνα: Συν/χου Δαβάκη 17
Θεσσαλονίκη: Μαρίνου Αντύπα 41 (Infoquest Business Center)
Βέροια: Κεντρικής 146
Εναλλακτικά η πληρωμή σας μπορεί να γίνει απευθείας στο δίκτυο των συνεργατών μας (μετά απο τηλεφωνική μας επικοινωνία).
Ασφάλεια Πληρωμών
Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η Stripe είναι πιστοποιημένη ως πάροχος υπηρεσιών
επιπέδου 1, που είναι το υψηλότερο επίπεδο πιστοποίησης για τους επεξεργαστές πληρωμών. H Stripe συμμορφώνεται με το
Πρότυπο Ασφάλειας Δεδομένων του Κλάδου Πληρωμής (PCI-DSS), ένα σύνολο προτύπων ασφαλείας που έχουν θεσπιστεί από μεγάλες
μάρκες καρτών όπως η Visa, η Mastercard και η American Express. Αυτή η συμμόρφωση διασφαλίζει ότι η Stripe διατηρεί ένα
ασφαλές περιβάλλον για το χειρισμό των δεδομένων πιστωτικών καρτών.
H Stripe χρησιμοποιεί ισχυρές μεθόδους κρυπτογράφησης για την προστασία της μετάδοσης δεδομένων. Όλη η επικοινωνία
μεταξύ πελατών, επιχειρήσεων και διακομιστών Stripe είναι κρυπτογραφημένη χρησιμοποιώντας την βιομηχανική κρυπτογράφηση
TLS (Transport Layer Security). Αυτό διασφαλίζει ότι τα ευαίσθητα δεδομένα που επεξεργάζεται η Stripe, όπως τα στοιχεία
της πιστωτικής κάρτας, μεταδίδονται με ασφάλεια μέσω του Διαδικτύου.
Η Stripe χρησιμοποιεί το tokenization για να ενισχύσει την ασφάλεια. Όταν ένας πελάτης πραγματοποιεί μια πληρωμή, τα
στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας αντικαθίστανται με ένα μοναδικό διακριτικό. Αυτό το διακριτικό χρησιμοποιείται από
την Stripe για επόμενες συναλλαγές, εξαλείφοντας την ανάγκη αποθήκευσης ευαίσθητων στοιχείων της κάρτας στους
διακομιστές του εμπόρου. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και αν τα συστήματα ενός εμπόρου παραβιάζονται, τα δεδομένα που έχουν
διαμορφωθεί ως διακριτικά είναι από μόνα τους άχρηστα για πιθανούς εισβολείς.
Επιστροφή Χρημάτων
Αν ο Πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από το επίπεδο υπηρεσιών και φιλοξενίας της Εταιρίας, μπορεί μέσα σε 14 ημέρες από την έναρξη του λογαριασμού του να ζητήσει την ακύρωση του, αλλιώς σιωπηρά συμφωνεί με τη συνέχιση παροχής της υπηρεσίας και παραιτείται του δικαιώματός του για επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων.
Στην περίπτωση ακύρωσης μέσα σε 14 ημέρες, επιστρέφεται στον Πελάτη το πόσο της συνδρομής του. Σε περίπτωση που το ποσό της συνδρομής περιλάμβανε πρόσθετα έξοδα (αγορά πακέτου sms, αγορά πακέτου αποδείξεων με σήμανση από Πάροχο, αγορά διασύνδεσης eshop) το ποσό της συνδρομής επιστρέφεται στον Πελάτη αφού παρακρατηθούν τα παραπάνω έξοδα. Η Εταιρία μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μετά την 14ή ημέρα της συνδρομής.
Ρητά αναφέρεται ότι για τις υπηρεσίες αποστολής sms, έκδοση λιανικών αποδείξεων Παρόχου και διασύνδεσης eshop δεν παρέχεται καμία επιστροφή χρημάτων.
Για να θεωρηθεί έγκυρη η αίτηση ακύρωσης λογαριασμού, το αίτημα πρέπει να σταλεί μέσω της φόρμας στην Τεχνική Υποστήριξη.
Οποιαδήποτε παραβίαση όρου του παρόντος θεωρείται ικανή να οδηγήσει σε μη επιστροφή οποιουδήποτε ποσού προς τον Πελάτη.
Επικοινωνήστε μαζί μας