Γιατί χρειάζομαι το emblem;
ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΜΠΛΟΚ
Ξεκινήστε να εκδίδετε ηλεκτρονικά τα παραστατικά σας, πιο εύκολα και πιο γρήγορα από τα χειρόγραφα. Χρησιμοποιήστε όποια συσκευή σας βολεύει (κινητό, tablet, PC). Στείλτε τα στον πελάτη σας με ένα κλικ.
ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Με λίγα κλικ βλέπετε καθημερινά τόσο τους βασικούς δείκτες της επιχείρησης σας (πωλήσεις,ΦΠΑ,υπόλοιπα κλπ), όσο και αναλυτικές αναφορές (εικόνα πελάτη/προμηθευτή, εισπράξεις ημέρας κλπ).
ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Το emblem είναι πλήρως συμβατό με το myData και καθημερινά χιλιάδες χρήστες διαβιβάζουν τα παραστατικά τους.
Emblem New In!
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
Το EmblemErgani είναι μια Cloud εφαρμογή για τη διαχείριση Ψηφιακού Ωραρίου & Κάρτας Εργασίας η οποία απευθύνεται σε επιχειρήσεις, εργαζομένους αλλά και λογιστές. Διαχειριστείτε καλύτερα και με μεγαλύτερη ευκολία τα ωράρια του ανθρώπινου δυναμικού σας.
Πιστοποιημένη Λύση All In One POS
Το Emblem All in One POS είναι ένα σύγχρονο και ευέλικτο τερματικό που σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων. Ενσωματώνει έκδοση παραστατικών, εκτύπωση αποδείξεων και αποδοχή πληρωμών με κάρτα εύκολα και γρήγορα.
Εκπαίδευση & Ενημέρωση
Emblem Knowledge Base
Το Knowledge Base είναι μια online βιβλιοθήκη η οποία μπορεί να σας λύσει ερωτήσεις - απορίες σχετικά με τη λειτουργικότητα του Emblem. Μπορείτε να βρείτε συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις αλλά και εκπαιδευτικά βίντεο. Ενώ μπορείτε να βρείτε επίσης και έναν οδηγό χρήσης της πλατφόρμας.
Emblem Blog
Το Emblem blog είναι εδώ για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης των επιχειρήσεων, παρέχοντας ενημερώσεις και αναλύσεις για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα. Μέσα από τα άρθρα μας, θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν να προσαρμοστείτε στις νέες απαιτήσεις.
Διασύνδεση Emblem (ERP) με POS
Η διασύνδεση των ERP με τα POS είναι πλέον υποχρεωτική, σύμφωνα με την Α. 1155/2023 της ΑΑΔΕ. Όσες επιχειρήσεις εκδίδουν τις λιανικές τους συναλλαγές μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης οφείλουν να διασυνδέσουν το ERP (Emblem) με το POS τους.
Το Emblem σας προσφέρει πλήρη συμμόρφωση με τις νομικές απαιτήσεις, επιτρέποντάς σας να διαχειρίζεστε εύκολα τις πληρωμές σας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα γρήγορες και ασφαλείς συναλλαγές.
Συνεργαζόμενες εταιρείες POS (NSP’s)
Ανακάλυψε τις δυνατότητες του emblem
Μπορείτε να το κάνετε με PC, MAC, tablet, κινητό!!
Ποιοι εμπιστεύονται το emblem;
Η επιχείρηση στα χέρια σας
Διαθέσιμο για:
Το emblem είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί από οποιαδήποτε συσκευή.
Έχουμε δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εύκολη χρήση του ακόμα και από μικρές συσκευές (π.χ. κινητά).
Δε χρειάζεται εγκατάσταση ούτε συντήρηση (π.χ λήψη backup). Εσείς απλώς επικεντρωθείτε στη δουλειά σας. Όλα τα άλλα αφήστε τα σε μας.
Βρες το πακέτο που σου ταιριάζει
Κωδ. Προϊόντος 9005
Κωδ. Barcode 0769503303673
Free
- 5 Συναλλασσόμενοι
- 5 Παραστατικά / Μήνα
- 5 Είδη
- Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
- Διαχείριση αποθήκης
- Απεριόριστοι χρήστες
- Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
- Αποστολή όλων των παραστατικών με e-mail
- Διαχείριση πελατών
- Εισπράξεις – Πληρωμές
- Διαχείριση δαπανών
- Διαχείριση πωλήσεων & αγορών
- Ημερολόγιο & Ραντεβού
- Αυτόματη καταχώρηση του πελάτη από το Taxisnet
- Εξαγωγή αναφορών σε pdf
- Ανίχνευση ανάγνωσης e-mail από τον πελάτη
- Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
- Διασύνδεση με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
Basic
- 50 Συναλλασσόμενοι
- 50 Παραστατικά / Μήνα
- 50 Είδη
- Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
- Διαχείριση αποθήκης
- Απεριόριστοι χρήστες
- Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
- Αποστολή όλων των παραστατικών με e-mail
- Διαχείριση πελατών
- Εισπράξεις – Πληρωμές
- Διαχείριση δαπανών
- Διαχείριση πωλήσεων & αγορών
- Ημερολόγιο & Ραντεβού
- Αυτόματη καταχώρηση του πελάτη από το Taxisnet
- Εξαγωγή αναφορών σε pdf
- Ανίχνευση ανάγνωσης e-mail από τον πελάτη
- Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
- Προσαρμογή της φόρμας παραστατικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας
- Σύνδεση με όλα τα προγράμματα λογιστικού γραφείου
- Διασύνδεση με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
Professional
- 500 Συναλλασσόμενοι
- 500 Παραστατικά / Μήνα
- 500 Είδη
- Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
- Διαχείριση αποθήκης
- Απεριόριστοι χρήστες
- Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
- Αποστολή όλων των παραστατικών με e-mail
- Διαχείριση πελατών
- Εισπράξεις – Πληρωμές
- Διαχείριση δαπανών
- Διαχείριση πωλήσεων & αγορών
- Ημερολόγιο & Ραντεβού
- Αυτόματη καταχώρηση του πελάτη από το Taxisnet
- Εξαγωγή αναφορών σε pdf
- Ανίχνευση ανάγνωσης e-mail από τον πελάτη
- Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
- Προσαρμογή της φόρμας παραστατικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας
- Σύνδεση με όλα τα προγράμματα λογιστικού γραφείου
- Customer Portal
- Διαχείριση πωλητών
- Εξαγωγή αναφορών σε excel
- Εισαγωγή πελατών, προμηθευτών, ειδών από αρχείο
- Διασύνδεση με φορολογικό μηχανισμό
- Επισύναψη αρχείων 50MB
- Διασύνδεση με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
Ultra
- Απεριόριστοι Συναλλασσόμενοι
- Απεριόριστα Παραστατικά / Μήνα
- Απεριόριστα Είδη
- Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
- Διαχείριση αποθήκης
- Απεριόριστοι χρήστες
- Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
- Αποστολή όλων των παραστατικών με e-mail
- Διαχείριση πελατών
- Εισπράξεις – Πληρωμές
- Διαχείριση δαπανών
- Διαχείριση πωλήσεων & αγορών
- Ημερολόγιο & Ραντεβού
- Αυτόματη καταχώρηση του πελάτη από το Taxisnet
- Εξαγωγή αναφορών σε pdf
- Ανίχνευση ανάγνωσης e-mail από τον πελάτη
- Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
- Προσαρμογή της φόρμας παραστατικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας
- Σύνδεση με όλα τα προγράμματα λογιστικού γραφείου
- Customer Portal
- Διαχείριση πωλητών
- Εξαγωγή αναφορών σε excel
- Εισαγωγή πελατών, προμηθευτών, ειδών από αρχείο
- Διασύνδεση με φορολογικό μηχανισμό
- Διασύνδεση του CRM με Google Calendar
- Δυνατότητα αποστολής μαζικών e-mail
- Επισύναψη αρχείων 100MB
- Διασύνδεση με WooCommerce (+200€ / έτος)
- Διασύνδεση με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
Δείτε τα εκπαιδευτικά μας βίντεο:
Συχνές Ερωτήσεις
Το ίδιο θα κάνουμε και για τους πελάτες σας και τους προμηθευτές σας.
Συναλλασσομένων – Ειδών , δε θα μπορείτε.
Αν αργότερα θέλετε να ενεργοποιήσετε ξανά τον λογαριασμό σας, τα δεδομένα σας είναι εκεί! Αυτό σημαίνει ότι δεν τα σβήνουμε ποτέ! Τα φυλάμε για μια ζωή!
Αν επιλέξετε κάποιο δικό μας προϊόν (π.χ. Business Evolution ERP), η μετάβαση θα είναι απολύτως δωρεάν. Αν επιλέξετε κάποιο άλλο ERP, θα σας βοηθήσουμε να μεταφέρετε τα δεδομένα.
Για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις
Επικοινωνήστε μαζί μας