⚠️Το ψηφιακό Δελτίο Αποστολής κατέφθασε! Μάθετε τι αλλάζει και ποιους αφορά!⚠️

Θελω να μάθω περισσότερα!

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για όλους τους κλάδους


Εκδώστε τα παραστατικά σας εύκολα και από παντού

Εφοδιαστείτε με το πιο ισχυρό εργαλείο πληροφόρησης

Αυτόματη αποστολή παραστατικών στο

Στέλνουμε τα παραστατικά σας στον λογιστή σας

Το πρώτο σας τιμολόγιο σε λιγότερο από 3'

EmblemHeroImg

Γιατί χρειάζομαι το emblem;

EmblemValue1

ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΜΠΛΟΚ

Ξεκινήστε να εκδίδετε ηλεκτρονικά τα παραστατικά σας, πιο εύκολα και πιο γρήγορα από τα χειρόγραφα. Χρησιμοποιήστε όποια συσκευή σας βολεύει (κινητό, tablet, PC). Στείλτε τα στον πελάτη σας με ένα κλικ.

EmblemValue2

ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ

Με λίγα κλικ βλέπετε καθημερινά τόσο τους βασικούς δείκτες της επιχείρησης σας (πωλήσεις,ΦΠΑ,υπόλοιπα κλπ), όσο και αναλυτικές αναφορές (εικόνα πελάτη/προμηθευτή, εισπράξεις ημέρας κλπ).

EmblemValue3

ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Το emblem είναι πλήρως συμβατό με το myData και καθημερινά χιλιάδες χρήστες διαβιβάζουν τα παραστατικά τους.

Emblem New In!

EmblemValue4

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Το EmblemErgani είναι μια Cloud εφαρμογή για τη διαχείριση Ψηφιακού Ωραρίου & Κάρτας Εργασίας η οποία απευθύνεται σε επιχειρήσεις, εργαζομένους αλλά και λογιστές. Διαχειριστείτε καλύτερα και με μεγαλύτερη ευκολία τα ωράρια του ανθρώπινου δυναμικού σας.

EmblemValue4

Πιστοποιημένη Λύση All In One POS

Το Emblem All in One POS είναι ένα σύγχρονο και ευέλικτο τερματικό που σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων. Ενσωματώνει έκδοση παραστατικών, εκτύπωση αποδείξεων και αποδοχή πληρωμών με κάρτα εύκολα και γρήγορα.

Εκπαίδευση & Ενημέρωση

EmblemValue4

Emblem Knowledge Base

Το Knowledge Base είναι μια online βιβλιοθήκη η οποία μπορεί να σας λύσει ερωτήσεις - απορίες σχετικά με τη λειτουργικότητα του Emblem. Μπορείτε να βρείτε συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις αλλά και εκπαιδευτικά βίντεο. Ενώ μπορείτε να βρείτε επίσης και έναν οδηγό χρήσης της πλατφόρμας.

EmblemValue4

Emblem Blog

Το Emblem blog είναι εδώ για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης των επιχειρήσεων, παρέχοντας ενημερώσεις και αναλύσεις για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα. Μέσα από τα άρθρα μας, θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν να προσαρμοστείτε στις νέες απαιτήσεις.

pos

Διασύνδεση Emblem (ERP) με POS

Η διασύνδεση των ERP με τα POS είναι πλέον υποχρεωτική, σύμφωνα με την Α. 1155/2023 της ΑΑΔΕ. Όσες επιχειρήσεις εκδίδουν τις λιανικές τους συναλλαγές μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης οφείλουν να διασυνδέσουν το ERP (Emblem) με το POS τους.

Το Emblem σας προσφέρει πλήρη συμμόρφωση με τις νομικές απαιτήσεις, επιτρέποντάς σας να διαχειρίζεστε εύκολα τις πληρωμές σας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα γρήγορες και ασφαλείς συναλλαγές.

Συνεργαζόμενες εταιρείες POS (NSP’s)

Viva
Epay
Mellon
Nexi

Ανακάλυψε τις δυνατότητες του emblem

EmblemInvoice
Το emblem παρέχει την μέγιστη δυνατή πληροφόρηση για την επιχείρηση σας, με εποπτικούς τρόπους.
EmblemInvoice
Με το emblem μπορείτε να καταχωρήσετε παραστατικά με ελάχιστα κλικ, να τα αποστείλετε στον πελάτη σας, να τα εξάγετε σε PDF ή Excel.

Μπορείτε να το κάνετε με PC, MAC, tablet, κινητό!!
EmblemInvoice
Ενημερωθείτε σε βάθος από ένα μεγάλο σύνολο έτοιμων αναφορών που έχουμε κατασκευάσει για σας. Μπορείτε να τις αποθηκεύσετε, να δημιουργήσετε PDF, να τις εξάγετε σε Excel και να αλληλεπιδράτε άμεσα με αυτές.
EmblemInvoice
Μπορείτε να διαχειριστείτε τα ραντεβού σας εύκολα και γρήγορα, μέσα από το emblem.
EmblemInvoice
Ανοίξτε νέους πελάτες και προμηθευτές πληκτρολογώντας μόνο το ΑΦΜ τους. Το emblem επικοινωνεί με το Taxis και καταχωρεί αυτόματα τα υπόλοιπα στοιχεία.

EmblemInvoice
Με το Emblem έχετε τη δυνατότητα χαρακτηρισμού των εξόδων της επιχείρησής σας.
EmblemInvoice
EmblemInvoice
Υπάρχει άμεση επίλυση των αιτημάτων σας είτε μέσω του ενσωματωμένου συστήματος υποβολής αιτημάτων (ticketing system), είτε μέσω του chat που μπορείτε να το βρείτε στο κάτω μέρος δεξιά της οθόνης. H ομάδα μας θα σας απαντήσει άμεσα.

Ποιοι εμπιστεύονται το emblem;

Δουλεύω το Emblem εδώ και 3 μήνες. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα εξοικονομούσα τόσο χρόνο στην έκδοση των παραστατικών. Η επαγγελματική τους εμφάνιση προσδίδει κύρος στο γραφείο μου.

Κορωνάς Θεόφιλος

Δικηγόρος

Στην επιχείρησή μου, δεν υπάρχει χώρος για επιτραπέζιο υπολογιστή. Παρόλα αυτά εκδίδω πολλά και μεγάλα παραστατικά και έχω ανάγκη λεπτομερούς πληροφόρησης. Το emblem δουλεύει στο tablet μου τόσο καλά όσο και σε έναν PC με μεγάλη οθόνη.

Διονύσης Αποστολίδης

Εμπόριο κηπευτικών

Με την άμεση έκδοση των τιμολογίων παροχής υπηρεσιών στον χώρο του πελάτη μετά την ολοκλήρωση της εργασίας μου, κατάφερα να πληρώνομαι γρήγορα και να είμαι συνεχώς ενήμερος για τα υπόλοιπα των πελατών μου.

Αντωνιάδης Δημήτριος

Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων

Εκδίδουμε κάθε μήνα εκατοντάδες παραστατικά που αφορούν υπηρεσίες φύλαξης. Με το emblem αυτοματοποιήσαμε τη διαδικασία και μειώσαμε το χρόνο στο 1/3. Επίσης ο λογιστής τα εισάγει αυτόματα στο σύστημά του χωρίς επανακαταχώρηση.

Top Alarm Security

Εταιρεία Φύλαξης

Η επιχείρηση στα χέρια σας



Διαθέσιμο για:

EmblemIphoneMockup
EmblemIpadMockup
EmblemMacMockup

Το emblem είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί από οποιαδήποτε συσκευή.

Έχουμε δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εύκολη χρήση του ακόμα και από μικρές συσκευές (π.χ. κινητά).

Δε χρειάζεται εγκατάσταση ούτε συντήρηση (π.χ λήψη backup). Εσείς απλώς επικεντρωθείτε στη δουλειά σας. Όλα τα άλλα αφήστε τα σε μας.

Βρες το πακέτο που σου ταιριάζει

Κωδ. Προϊόντος 9005
Κωδ. Barcode 0769503303673

Free

0 / Μήνας
  • 5 Συναλλασσόμενοι
  • 5 Παραστατικά / Μήνα
  • 5 Είδη
  • Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
  • Διαχείριση αποθήκης
  • Απεριόριστοι χρήστες
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
  • Αποστολή όλων των παραστατικών με e-mail
  • Διαχείριση πελατών
  • Εισπράξεις – Πληρωμές
  • Διαχείριση δαπανών
  • Διαχείριση πωλήσεων & αγορών
  • Ημερολόγιο & Ραντεβού
  • Αυτόματη καταχώρηση του πελάτη από το Taxisnet
  • Εξαγωγή αναφορών σε pdf
  • Ανίχνευση ανάγνωσης e-mail από τον πελάτη
  • Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
  • Διασύνδεση με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ

Basic

6 / Μήνα
60 / Έτος
+ΦΠΑ
  • 50 Συναλλασσόμενοι
  • 50 Παραστατικά / Μήνα
  • 50 Είδη
  • Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
  • Διαχείριση αποθήκης
  • Απεριόριστοι χρήστες
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
  • Αποστολή όλων των παραστατικών με e-mail
  • Διαχείριση πελατών
  • Εισπράξεις – Πληρωμές
  • Διαχείριση δαπανών
  • Διαχείριση πωλήσεων & αγορών
  • Ημερολόγιο & Ραντεβού
  • Αυτόματη καταχώρηση του πελάτη από το Taxisnet
  • Εξαγωγή αναφορών σε pdf
  • Ανίχνευση ανάγνωσης e-mail από τον πελάτη
  • Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
  • Προσαρμογή της φόρμας παραστατικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας
  • Σύνδεση με όλα τα προγράμματα λογιστικού γραφείου
  • Διασύνδεση με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ
Featured

Professional

12 / Μήνα
120 / Έτος
+ΦΠΑ
  • 500 Συναλλασσόμενοι
  • 500 Παραστατικά / Μήνα
  • 500 Είδη
  • Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
  • Διαχείριση αποθήκης
  • Απεριόριστοι χρήστες
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
  • Αποστολή όλων των παραστατικών με e-mail
  • Διαχείριση πελατών
  • Εισπράξεις – Πληρωμές
  • Διαχείριση δαπανών
  • Διαχείριση πωλήσεων & αγορών
  • Ημερολόγιο & Ραντεβού
  • Αυτόματη καταχώρηση του πελάτη από το Taxisnet
  • Εξαγωγή αναφορών σε pdf
  • Ανίχνευση ανάγνωσης e-mail από τον πελάτη
  • Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
  • Προσαρμογή της φόρμας παραστατικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας
  • Σύνδεση με όλα τα προγράμματα λογιστικού γραφείου
  • Customer Portal
  • Διαχείριση πωλητών
  • Εξαγωγή αναφορών σε excel
  • Εισαγωγή πελατών, προμηθευτών, ειδών από αρχείο
  • Διασύνδεση με φορολογικό μηχανισμό
  • Επισύναψη αρχείων 50MB
  • Διασύνδεση με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ

Ultra

18 / Μήνα
180 / Έτος
+ΦΠΑ
  • Απεριόριστοι Συναλλασσόμενοι
  • Απεριόριστα Παραστατικά / Μήνα
  • Απεριόριστα Είδη
  • Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
  • Διαχείριση αποθήκης
  • Απεριόριστοι χρήστες
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
  • Αποστολή όλων των παραστατικών με e-mail
  • Διαχείριση πελατών
  • Εισπράξεις – Πληρωμές
  • Διαχείριση δαπανών
  • Διαχείριση πωλήσεων & αγορών
  • Ημερολόγιο & Ραντεβού
  • Αυτόματη καταχώρηση του πελάτη από το Taxisnet
  • Εξαγωγή αναφορών σε pdf
  • Ανίχνευση ανάγνωσης e-mail από τον πελάτη
  • Τιμολόγηση με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
  • Προσαρμογή της φόρμας παραστατικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας
  • Σύνδεση με όλα τα προγράμματα λογιστικού γραφείου
  • Customer Portal
  • Διαχείριση πωλητών
  • Εξαγωγή αναφορών σε excel
  • Εισαγωγή πελατών, προμηθευτών, ειδών από αρχείο
  • Διασύνδεση με φορολογικό μηχανισμό
  • Διασύνδεση του CRM με Google Calendar
  • Δυνατότητα αποστολής μαζικών e-mail
  • Επισύναψη αρχείων 100MB
  • Διασύνδεση με WooCommerce (+200€ / έτος)
  • Διασύνδεση με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ

Δείτε τα εκπαιδευτικά μας βίντεο:




Συχνές Ερωτήσεις

Θα σας βοηθήσουμε εμείς! Αν τα έχετε σε κάποια ηλεκτρονική μορφή (π.χ. excel), στείλτε τα σε μας και εμείς θα τα εισάγουμε.

Το ίδιο θα κάνουμε και για τους πελάτες σας και τους προμηθευτές σας.

Στη Semantic η προστασία των δεδομένων σας αποτελεί πρωταρχική μας ευθύνη, γι’ αυτό συμμορφωνόμαστε με βάση το πρότυπο ISO/IEC 27001:2022 «Ασφάλεια πληροφοριών, κυβερνοασφάλεια και προστασία της ιδιωτικότητας -Συστήματα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών- Απαιτήσεις», το οποίο διασφαλίζει την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και πληροφοριών.

Φυσικά!! Ακόμη και στη μέση μιας συνδρομής. Η αξία της υπολειπόμενης συνδρομής προστίθεται στην νέα συνδρομή.

Φυσικά και μπορείτε! Αν όμως έχετε περάσει τον μέγιστο αριθμό
Συναλλασσομένων – Ειδών , δε θα μπορείτε.

Το emblem έχει γέφυρες για όλα τα γνωστά πακέτα λογιστικού γραφείου που χρησιμοποιούν οι λογιστές. Πλέον όμως με το myData, από τη στιγμή που θα διαβιβάσετε ένα παραστατικό ο λογιστής σας το επόμενο δευτερόλεπτο μπορεί να το δει στο πρόγραμμα λογιστικού του γραφείου (όποιο κι αν χρησιμοποιεί)!

Δεν θα έχετε πρόσβαση στο σύστημα. Αλλά, πριν λήξει η συνδρομή (και οποτεδήποτε θέλετε όταν ο λογαριασμός σας είναι ενεργός) μπορείτε να εξάγετε όλα σας τα δεδομένα.

Αν αργότερα θέλετε να ενεργοποιήσετε ξανά τον λογαριασμό σας, τα δεδομένα σας είναι εκεί! Αυτό σημαίνει ότι δεν τα σβήνουμε ποτέ! Τα φυλάμε για μια ζωή!

Κατασκευαστής του emblem είναι η Semantic (www.semantic.gr) . Μία εταιρεία με 25 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη επιχειρηματικού λογισμικού. Με πάνω από 1000 μεγάλες και μεσαίες εγκαταστάσεις στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.

Αν επιλέξετε κάποιο δικό μας προϊόν (π.χ. Business Evolution ERP), η μετάβαση θα είναι απολύτως δωρεάν. Αν επιλέξετε κάποιο άλλο ERP, θα σας βοηθήσουμε να μεταφέρετε τα δεδομένα.

Φυσικά μπορεί να γίνει η διασύνδεση του POS με το Emblem

Για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας

Στοιχεία επικοινωνίας

Στείλε μας Email

info@emblem.gr

Επισκέψου την σελίδα μας

semantic.gr





Τα γραφεία μας

Θεσσαλονίκη

Μαρίνου Αντύπα 41
(Infoquest Business Center)

Αθήνα

Συν/χου Δαβάκη 17

Βέροια

Κεντρικής 146