Το emblem χρειάζεται εγκατάσταση;

Δεν χρειάζεται κάποια εγκατάσταση, γιατί είναι Cloud πλατφόρμα με ενα email και ένα κωδικό , κάνετε είσοδο και εκδίδετε τα παραστατικά σας.

Πως βλέπει τα παραστατικά ο λογιστής μου;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι : Ο ενδεδειγμένος και σωστός τρόπος είναι να κατεβάζουν τα παραστατικά μέσα στο λογιστικό τους πρόγραμμα απευθείας από το myDATA.
Μπορείτε να εξάγετε τα παραστατικά σας σε διάφορες μορφές (πχ csv, excel,pdf,xml..)και να τα στείλετε στο λογιστή σας μέσω email. Μπορεί επίσης ο λογιστής σας να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας από οπουδήποτε και αν βρίσκεται.

Πώς καταχωρώ τις κρατήσεις;

Κατά την έκδοση των παραστατικών σας, επιλέγετε τις κρατήσεις (πληροφοριακές και μη) από το μενού “Κρατήσεις / Επιβαρύνσεις” , στη συνέχεια θα εμφανίζονται αντίστοιχα στην εκτύπωση του παραστατικού.

Υπάρχει εξυπηρέτηση σε περίπτωση που χρειαστώ κάτι;

Η ομάδα του Emblem είναι δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 800 4182, μέσω του info@emblem.gr και μέσω της πλατφόρμας του emblem πηγαίνοντας στην τεχνική υποστήριξη ➡ νέο αίτημα ➡ μπορείτε να γράφετε την οποιοδήποτε απορία σας.

Πως καταχωρώ στοιχεία πελατών και είδη / υπηρεσίες αντίστοιχα;

Η καταχώρηση των πελατών ή και των προϊόντων/υπηρεσιών γίνεται σε μόλις δύο βήματα: Πηγαίνοντας στο Emblem στο κάθετο μενού στα αριστερά και για να καταχωρίσετε ένα νέο πελάτη, επιλέγετε: συναλλασσόμενοι ➡ πελάτες/προμηθευτές ➡ προσθήκη και συμπληρώνεται τα στοιχεία του πελάτη σας ➡ καταχώρηση.
Ενώ για προϊόντα/υπηρεσίες θα επιλέξετε στο κάθετο μενού στα αριστερά ξανά: προϊόντα/υπηρεσίες ➡ Είδη/υπηρεσίες ➡ προσθήκη ➡ συμπληρώνεται τα απαραίτητα πεδία ➡ καταχώρηση.

Έχω υποκατάστημα. Μπορώ να εκδώσω και τα παραστατικά για το υποκατάστημά μου;

Απο τη στιγμή που το κατάστημα είναι δηλωμένο στο ίδιο ΑΦΜ φυσικά και μπορείτε να εκδώσετε και τα παραστατικά για το υποκατάστημά σας.
Μας ενημερώνετε για τα στοιχεία του υποκαταστήματος και τα παραστατικά που θα εκδίδετε και ένας τεχνικός σας σετάρει την λειτουργία του.


Δείτε τα εκπαιδευτικά μας βίντεο:




Έχετε περισσότερες απορίες σχετικά με τη λειτουργικότητα του Emblem;

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στον οδηγό μας 👉 emblemDOCS.

Ο παραπάνω οδηγός περιέχει όλες τις ενότητες του emblem με λεπτομερής ανάλυση, ώστε να σας βοηθήσει περισσότερο να κατανοήσετε τη λειτουργία της πλατφόρμας αλλά και τις δυνατότητες της.

Δείτε το Manual εδώ ⬇

Επιπλέον Ερωτήσεις

Ερωτήσεις Συνδρομών

Γίνεται αυτόματα, άρα ενεργοποιείται άμεσα.

Ναι , μπορείτε να προβείτε σε αναβαθμιση οποιαδήποτε χρονική περίοδο εντός της συνδρομής σας .
Ερωτήσεις myData

Αυτή τη στιγμή και σύμφωνα με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ, από την έκδοση του παραστατικού μέχρι και την επόμενη μέρα πρέπει να έχει ανέβει το παραστατικό ( δηλαδή εντός 24 ωρών ). Σε κάθε περίπτωση συμβουλευτείτε το λογιστή σας.

Δε χρειάζεται να στείλετε τα παραστατικά σας στο λογιστή σας, διότι μπορείτε μέσω του emblem.gr να εκδώσετε και έπειτα να διαβιβάσετε τα παραστατικά σας στο myData με ένα μόλις κλικ, πατώντας το κουμπί "Αποστολή στο myData" . Έτσι το παραστατικό σας θα διαβιβαστεί στο myData και ο λογιστή σας μπορεί να το δει μέσω του δικού του λογιστικού προγράμματος.
Ερωτήσεις για διασύνδεση με e-shop

Το emblem δεν ενημερώνει την αποθήκη.

Γίνεται διασύνδεση με: WooCommerce, Opencart, CloudCart, Prestashop.
Ερωτήσεις Τεχνικής Υποστήριξης

Ναι , υπάρχει αυτόματη μετάφραση του παραστατικού σας εφόσον στην καρτέλα του Συναλλασσόμενου έχετε επιλέξει χώρα εκτός της Ελλάδας.

Ναι, κατόπιν επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη, μπορείτε να το αλλάξετε.

Ναι, κατόπιν επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη.

Ναι, κατόπιν επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη, μπορεί να ενεργοποιηθεί η αυτόματη λειτουργία του Φόρου Διαμονής .

Ναι, κατόπιν επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη, μπορεί να ενεργοποιηθεί η αναζήτηση με ΑΜΚΑ.

Ναι , πηγαίνοντας στο μενού του Emblem ➡️ Αναφορές ➡️ Όλες οι αναφορές ➡️ Κατάσταση Συναλλασσομένων και Κατάσταση Ειδών, αντίστοιχα.

Ναι, κατόπιν επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη, μπορεί να πραγματοποιηθεί διασύνδεση του emblem με google calendar. *Η διασύνδεση πραγματοποιείτε μόνο στο πακέτο Ultra.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Στοιχεία επικοινωνίας


Στείλε μας Email

info@emblem.gr

Επισκέψου την σελίδα μας

semantic.gr
emblem.gr