Δεν χρειάζεται κάποια εγκατάσταση, γιατί είναι Cloud πλατφόρμα με ενα email και ένα κωδικό , κάνετε είσοδο και εκδίδετε τα παραστατικά σας.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι : Ο ενδεδειγμένος και σωστός τρόπος είναι να κατεβάζουν τα παραστατικά μέσα στο λογιστικό τους πρόγραμμα απευθείας από το myDATA.
Μπορείτε να εξάγετε τα παραστατικά σας σε διάφορες μορφές (πχ csv, excel,pdf,xml..)και να τα στείλετε στο λογιστή σας μέσω email. Μπορεί επίσης ο λογιστής σας να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας από οπουδήποτε και αν βρίσκεται.
Κατά την έκδοση των παραστατικών σας, επιλέγετε τις κρατήσεις (πληροφοριακές και μη) από το μενού “Κρατήσεις / Επιβαρύνσεις” , στη συνέχεια θα εμφανίζονται αντίστοιχα στην εκτύπωση του παραστατικού.
Η ομάδα του Emblem είναι δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 800 4182, μέσω του info@emblem.gr και μέσω της πλατφόρμας του emblem πηγαίνοντας στην τεχνική υποστήριξη ➡ νέο αίτημα ➡ μπορείτε να γράφετε την οποιοδήποτε απορία σας.
Η καταχώρηση των πελατών ή και των προϊόντων/υπηρεσιών γίνεται σε μόλις δύο βήματα: Πηγαίνοντας στο Emblem στο κάθετο μενού στα αριστερά και για να καταχωρίσετε ένα νέο πελάτη, επιλέγετε: συναλλασσόμενοι ➡ πελάτες/προμηθευτές ➡ προσθήκη και συμπληρώνεται τα στοιχεία του πελάτη σας ➡ καταχώρηση.
Ενώ για προϊόντα/υπηρεσίες θα επιλέξετε στο κάθετο μενού στα αριστερά ξανά: προϊόντα/υπηρεσίες ➡ Είδη/υπηρεσίες ➡ προσθήκη ➡ συμπληρώνεται τα απαραίτητα πεδία ➡ καταχώρηση.
Απο τη στιγμή που το κατάστημα είναι δηλωμένο στο ίδιο ΑΦΜ φυσικά και μπορείτε να εκδώσετε και τα παραστατικά για το υποκατάστημά σας.
Μας ενημερώνετε για τα στοιχεία του υποκαταστήματος και τα παραστατικά που θα εκδίδετε και ένας τεχνικός σας σετάρει την λειτουργία του.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στον οδηγό μας 👉 emblemDOCS.
Ο παραπάνω οδηγός περιέχει όλες τις ενότητες του emblem με λεπτομερής ανάλυση, ώστε να σας βοηθήσει περισσότερο να κατανοήσετε τη λειτουργία της πλατφόρμας αλλά και τις δυνατότητες της.
Στοιχεία επικοινωνίας