Εκπαιδευτική πλατφόρμα emblem Τελευταία ενημέρωση: 2022-09-22

Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το πως να χρησιμοποιείτε το emblem, αλλά και σχετικές πληροφορίες με τη νέα νομοθεσία myData

Γενική Χρήση

Δημιουργία Λογαριασμού

Για να δημιουργήσετε λογαριασμό στο emblem.gr , ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

Επιλέγετε το "Ξεκινήστε δωρεάν" ή "Εγγραφή".

Παρακάτω θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμο σας, ένα email το οποίο πρέπει να είναι σε ισχύ και έναν καινούργιο κωδικό, ο οποίος θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 8 αλφαριθμητικά στοιχεία, λατινικούς χαρακτήρες (τουλάχιστον ένα κεφαλαίο και ένα πεζό χαρακτήρα).

Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας, θα χρειαστεί να μεταβείτε στο πεδίο "Σύνδεση" και να επιλέξετε το σύνδεσμο "Ξέχασες τον κωδικό σου", θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το email, με το οποίο έχετε κάνει την εγγραφή. Στη συνέχεια θα σας αποσταλεί μήνυμα στο email σας, το οποίο θα περιέχει έναν σύνδεσμο για την αλλαγή του κωδικού.

Συμπλήρωση στοιχείων επιχείρησης

Μετά την εγγραφή σας, θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τα στοιχεία της επιχείρησης σας τα οποία θα εμφανίζονται και στην εκτύπωση του παραστατικού σας.

Δεν είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία της επιχείρησης.

Πεδία όπως το ΓΕΜΗ, o Αριθμός Μητρώου δεν αφορούν όλες τις επιχειρήσεις και δεν χρειάζεται να συμπληρωθούν.

Σε περίπτωση, που χρειαστεί να κάνετε κάποια τροποποίηση στα στοιχεία σας μπορείτε από το κάθετο μενού στα αριστερά στις “Ρυθμίσεις / Στοιχεία Επιχείρησης“ να επιλέξετε την επωνυμία της επιχείρησης σας και το πρόγραμμα θα σας εμφανίσει την διαχείριση της επιχείρησης σας.

Επίσης, μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία της επιχείρησης στα λατινικά στο πεδίο “Στοιχεία Επιχείρησης στα λατινικά” με αυτόν τον τρόπο όταν θέλετε να εκδώσετε κάποιο παραστατικό σε πελάτη εξωτερικού, τα στοιχεία της επιχείρησης σας θα εμφανίζονται στα λατινικά.

Σε περίπτωση που έχετε υποκατάστημα ή άλλη δραστηριότητα μπορείτε να μας αποστείλετε τα στοιχεία (Διεύθυνση, Τ.Κ, Λογότυπο κλπ) που θέλετε να εμφανίζονται στο παραστατικό σας στο info@emblem.gr


Επιπλέον Ρυθμίσεις

Το Emblem είναι από κατασκευής συνδεδεμένο με το VIES (Σύστημα ανταλλαγής πληροφοριών και επαλήθευσης ΑΦΜ της ΕΕ).

Έτσι, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στοιχείων του πελάτη / προμηθευτή σας μόνο με το ΑΦΜ του πατώντας το κουμπί “Αναζήτηση Στοιχείων με ΑΦΜ”. Για να καταχωρήσετε πελάτη / προμηθευτή δείτε στο κεφάλαιο Συναλλασσόμενοι.

Λήψη Στοιχείων Πελατών από το Taxis

Επίσης, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στοιχείων πελάτη / προμηθευτή μέσω του Taxis. Θα χρειαστείτε ειδικούς κωδικούς TaxisAfm

(ΠΡΟΣΟΧΗ ! Δεν είναι οι κωδικοί του λογαριασμού σας στο TaxisNet. Μπορείτε να συμβουλευτείτε και τον λογιστή σας).

Μπορείτε να δείτε επίσης,τον αναλυτικό οδηγό εδώ.


Ρυθμίσεις SMTP Server (για χρήση του δικού σας email λογαριασμού)

Στην ultra έκδοση του emblem δίνεται η δυνατοτήτα να αποστέλετε τα email σας απο τον δικό σας mail server. Για τις ρυθμίσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη.


Στοιχεία για την επικοινωνία με το MyData

Εδώ μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία για το myData της ΑΑΔΕ. Είναι υποχρεωτικό πεδίο γιατί έτσι θα διαβιβάζονται τα παραστατικά σας στην ΑΑΔΕ.

Επίσης, μπορεί ο λογιστής σας να προσθέσει τους δικούς του κωδικούς ώστε να πραγματοποιεί τις εργασίες που είναι υποχρεωτικό να γίνονται από λογαριασμό λογιστή / φοροτεχνικού όπως για παράδειγμα τον χαρακτηρισμό παραστατικών λήψης.

Επιπλέον, σας δίνεται και η δυνατότητά να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία αυτόματης διαβίβασης των παραστατικών σας μετά την καταχώρηση. Έτσι, αποφεύγετε την περίπτωση να ξεχαστεί κάποιο παραστατικό να σταλεί στην ΑΑΔΕ.

Συναλλασσόμενοι

Προσθήκη Πελάτη / Προμηθευτή (επεξεργασία στοιχείων πελάτη / προμηθευτή / αναζήτηση)

Στο πεδίο των συναλλασσομένων μπορείτε να καταχωρήσετε ή να επεξεργαστείτε τους πελάτες και τους προμηθευτές σας, αλλά και να προσθέσετε πωλητές.

Προτεινόμενα επόμενα βήματα:

Αριστερά στο μενού επιλέγετε “Συναλλασσόμενοι” ➡ “Πελάτες / Προμηθευτές” ➡ “Προσθήκη”. Αφού τσεκάρετε τα αντίστοιχα check boxes (αν είναι πελάτης ή προμηθευτής ή και τα δύο) και συμπληρώσετε τα πεδία που θέλετε, επιλέγετε τέρμα κάτω δεξιά το κουμπί “Καταχώρηση” και μετά “Έξοδος”.


Για να επεξεργαστείτε τα στοιχεία των συναλλασσoμένων επιλέγετε “Συναλλασσόμενοι” ➡ “Πελάτες / Προμηθευτές” ➡ επιλέγετε την επωνυμία που έχετε ήδη καταχωρήσει ➡ Επεξεργασία αλλάζετε ή προσθέτετε τα στοιχεία που χρειάζεστε “Καταχώρηση” και “Έξοδος”.

Στην περίπτωση που εκδίδεται τιμολόγια χονδρικής (πχ Τιμολόγιο Πώλησης, Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών, κ.α.) είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσετε τα παρακάτω πεδία ΕΠΩΝΥΜΙΑ, ΑΦΜ και T.K του συναλλασσόμενου, όσον αφορά τη λιανική υποχρεωτική είναι μόνο η ΕΠΩΝΥΜΙΑ.

Σε περίπτωση που δεν έχετε το ΑΦΜ του πελάτη μπορείτε να καταχωρήσετε εννέα μηδενικά το οποίο αφορά τους λοιπούς φορολογούμενους. Μπορείτε και στο πεδίο Τ.Κ να καταχωρήσετε πέντε μηδενικά.

Για να δείτε τις κινήσεις για τον κάθε συναλλασσόμενο επιλέγετε την επωνυμία του, στο πεδίο “Προβολή Καρτέλας Συναλλασσομένου” και φιλτράροντας το ημερολογιακό διάστημα που επιθυμείτε, επιλέγετε το κουμπί “Εμφάνιση” και εμφανίζονται τα επιθυμητά αποτελέσματα. Στην περίπτωση που θελήσετε να δώσετε μια αναφορά στον πελάτη σας μπορείτε να επιλέξετε τον σύνδεσμό “ή εξαγωγή σε” PDF ή EXCEL.

Επιπλέον, πληκτρολογώντας στο πεδίο “Search” μπορείτε να αναζητάτε τους πελάτες ή προμηθευτές σας με οποιοδήποτε στοιχείο τους.

Για να καταχωρήσετε πωλητή μπορείτε να επιλέξετε από το πεδίο "Συναλλασσόμενοι" ➡ "Πωλητές" και να καταχωρήσετε έναν κωδικό και ένα όνομα για τον κάθε πωλητή σας.Στη συνέχεια επιλέγετε το κουμπί “Εισαγωγή”. Επίσης, μπορείτε να επιστρέψετε στο ίδιο πεδίο για τυχόν αλλαγές ή και ακόμα να διαγράψετε τον πωλητή σας. Προσοχή δεν μπορείτε να διαγράψετε πωλητή ο οποίος είναι επιλεγμένος σε κάποιον πελάτη. Θα πρέπει πρώτα να επιλέξετε “Συναλλασσόμενοι” ➡ “Πελάτες / Προμηθευτές” την επωνυμία του πελάτη, να κάνετε επεξεργασία στο πεδίο πωλητής, να επιστρέψετε στο αρχικό σας πεδίο και να διαγράψετε τον πωλητή.


Προσθήκη υποκαταστήματος

Για να προσθέσετε υποκατάστημα επιλέγετε “Συναλλασσόμενοι” ➡ “Πελάτες / Προμηθευτές” ➡ Την επωνυμία που έχετε ήδη καταχωρήσει ”Προβολή Υποκαταστημάτων“ ➡ Προσθήκη, συμπληρώνετε τα πεδία ➡ “Αποθήκευση” ➡ “Κλείσιμο”.

Προϊόντα / Υπηρεσίες

Είδη / Υπηρεσίες (προσθήκη / χαρακτηρισμοί / σχόλια / τιμοκατάλογοι)

Στο πεδίο των Προϊόντων / Υπηρεσιών μπορείτε να διαχειριστείτε τα είδη / υπηρεσίες σας, τους τιμοκαταλόγους σας αλλά και τις κατηγορίες των ειδών.

Για να προσθέσουμε ένα νέο είδος / υπηρεσία στα αριστερά στο μενού επιλέγετε: Προϊόντα / ΥπηρεσίεςΕίδη / ΥπηρεσίεςΠροσθήκη.
Αφού επιλέξετε το αντίστοιχο check box συμπληρώνετε τα υπόλοιπα πεδία.
Τα υποχρεωτικά πεδία είναι: Περιγραφή, Κατηγορία ΦΠΑ και ΑΑΔΕ Κατηγορία Χαρακτηρισμού αναλόγως την περίπτωση.

Ακολουθούν κάποιες εξηγήσεις:

  • Προϊόν: κάτι το οποίο παράγεται ή μεταποιείται από την επιχείρηση.
  • Εμπόρευμα: κάτι το οποίο το πουλάμε ακριβώς όπως το αγοράσαμε.
  • Ξένη περιγραφή: όταν εκδίδουμε παραστατικά εξωτερικού (Invoice EU, Invoice NON EU, κ.α.) το emblem τραβάει και τυπώνει την αντίστοιχη ξένη περιγραφή.
  • Τιμή Αγοράς: Προτεινόμενη τιμή αγοράς την εμφανίζει αυτόματα το emblem όταν περνάμε ένα παραστατικό αγορών.
  • Χονδρική Τιμή: Προτεινόμενη τιμή πώλησης την εμφανίζει αυτόματα το emblem όταν εκδίδουμε παραστατικά πωλήσεων χονδρικής.
  • Λιανική Τιμή: Προτεινόμενη τιμή πώλησης την εμφανίζει αυτόματα το emblem όταν εκδίδουμε παραστατικά πωλήσεων λιανικής.
  • Κατά την καταχώρηση ενός νέου είδους / υπηρεσίας είναι σημαντικό να επιλέγουμε την σωστή "ΑΑΔΕ Κατηγορία Χαρακτηρισμού Εσόδων" , "ΑΑΔΕ Κατηγορία Χαρακτηρισμού Εξόδων" και “ΑΑΔΕ Κωδικός Τύπου Χαρακτηρισμού Εξόδων” αναλόγως την περίπτωση.
  • Στο πεδίο “Προμηθευτής” μπορείτε να επιλέξετε τον αντίστοιχο για το κάθε είδος ξεχωριστά που αγοράζετε. Για να προσθέσετε προμηθευτή μπορείτε να δείτε αναλυτικά στην ενότητα Συναλλασσόμενοι.
  • Στο πεδίο “Κατηγορία” μπορείτε να επιλέξετε την αντίστοιχη κατηγορία που ανήκει το κάθε είδος. Για να προσθέσετε κατηγορία μπορείτε να δείτε αναλυτικά στην ενότητα Κατηγορία.
  • Σε ένα είδος / υπηρεσία εφόσον ορίσουμε τιμή σε κάποιον τιμοκατάλογο και επιλέξουμε έναν συναλλασσόμενο ότι ανήκει στον συγκεκριμένο τιμοκατάλογο, τότε κατά την ώρα της τιμολόγησης, το είδος / υπηρεσία θα πάρει την συγκεκριμένη τιμή. Μπορείτε να δείτε αναλυτικότερες οδηγίες στην ενότητα Τιμοκατάλογοι παρακάτω.

Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να επεξεργαστείτε τα είδη / υπηρεσίες που έχετε καταχωρήσει επιλέγοντας τον κωδικό τους για να ανοίξει η καρτέλα τους.

Πληκτρολογώντας στο πεδίο “Search” μπορείτε να κάνετε αναζήτηση τα είδη / υπηρεσίες σας με τον κωδικό, την ονομασία ή την κατηγορία τους.

Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε στη στήλη δεξιά το "Αντιγραφή" για να δημιουργήσετε κάποιο νέο είδος υπηρεσία, το οποίο μπορεί να είναι παρεμφερές με το προηγούμενο, να κάνετε ότι αλλαγές χρειάζεστε και μετά επιλέγετε κάτω δεξιά το Καταχώρηση.

Τιμοκατάλογοι (συναλλασσόμενοι / είδη - υπηρεσίες)

Για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε τη λειτουργία των τιμοκαταλόγων στο emblem θα πρέπει αρχικά να τους ορίσουμε.

Στο κάθετο menu αριστερά επιλέγουμε Προϊόντα / Υπηρεσίες ➡ Τιμοκατάλογοι. Στο πεδίο περιγραφή προσθέτουμε το όνομα του τιμοκαταλόγου π.χ. Πελάτες Υπερχονδρικής και πατάμε δεξιά το κουμπί “Αλλαγή”.

Από τη λίστα Ειδών / Υπηρεσιών επιλέγουμε το συγκεκριμένο είδος για το οποίο θέλουμε να εισάγουμε την έκπτωση. Στο τέλος της εγγραφής θέτουμε στον αντίστοιχο Τιμοκατάλογο Πελάτες Υπερχονδρικής:

  • Χονδρική τιμή: αξία έκπτωσης χωρίς ΦΠΑ για τα παραστατικά πωλήσεων χονδρικής.
  • Έκπτωση Χονδρικής: ποσοστό έκπτωσης χωρίς ΦΠΑ για τα παραστατικά πωλήσεων χονδρικής.
  • Λιανική Τιμή: αξία έκπτωσης χωρίς ΦΠΑ για τα παραστατικά πωλήσεων λιανικής.
  • Έκπτωση Λιανικής: ποσοστό έκπτωσης χωρίς ΦΠΑ για τα παραστατικά πωλήσεων λιανικής.
Επιλέγουμε από τη Λίστα Συναλλασσομένων τον συγκεκριμένο πελάτη /προμηθευτή και επεξεργασία ώστε να του αναθέσουμε τον συγκεκριμένο τιμοκατάλογο επιλέγοντας στο αντίστοιχο πεδίο Πελάτες Υπερχονδρικής. Εναλλακτικά, από τη Λίστα Συναλλασσόμενων επιλέγουμε το μπλε σταυρουδάκι στα αριστερά του ονόματος του και το εικονίδιο επεξεργασίας.

Κατηγορίες

Για να προσθέσετε κατηγορία είδους, επιλέγετε αριστερά στο μενού “Προϊόντα / Υπηρεσίες” ➡ “Κατηγορίες Ειδών”, συμπληρώνεται Κωδικό και Περιγραφή Κατηγορίας ➡ Εισαγωγή

Για να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε κατηγορία επιλέγετε το “Αλλαγή” ή “Διαγραφή” αντίστοιχα. Προσοχή αν θέλετε να διαγράψετε κατηγορία, η οποία είναι επιλεγμένη σε κάποιο είδος / υπηρεσία δεν μπορεί να γίνει. Θα πρέπει πρώτα να επιλέξετε “Προϊόντα / Υπηρεσίες” ➡ “Είδη / Υπηρεσίες” τον κωδικό του είδους, να κάνετε επεξεργασία στο πεδίο κατηγορία και μετά να επιστρέψετε στο αρχικό σας πεδίο και να κάνετε διαγραφή την κατηγορία.

Πληκτρολογώντας στο πεδίο “Search” μπορείτε να αναζητήσετε τις κατηγορίες σας με τον κωδικό τους.

Παραστατικά

Για να εκδώσετε παραστατικά μέσω του Emblem επιλέγετε στο πεδίο “Παραστατικά → Πωλήσεων Χονδρικής / Λιανικής /Αγορών /Marketing → Συνήθη /Πιστωτικά” βλέπετε την λίστα των παραστατικών που έχετε εκδώσει με την πιο πρόσφατη ημερομηνία.

Υποχρεωτικά πεδία είναι:

1) Επιλέγετε το είδος του παραστατικού (π.χ Τιμολόγιο Πώλησης)

Αν επιθυμείτε σειρές στα παραστατικά μπορείτε να μας στείλετε αίτημα μέσω ticketing. Επιπλέον, σε κάποια επαγγέλματα υπάρχουν συγκεκριμένες φόρμες παραστατικών(Δικηγόροι, Μεταφορείς, Ξενοδοχεία).

2) Επιλέγετε τον Συναλλασσόμενο αφού τον έχετε καταχωρήσει στην λίστα των Συναλλασσομένων σας. Σε περίπτωση που δεν τον έχετε καταχωρήσει μπορείτε από το πεδίο πάνω αριστερά στο μπλε συν μπορείτε να επιλέξετε την συντόμευση που θέλετε π.χ Συναλλασσόμενο και θα ανοιχθεί μια νέα καρτέλα για να καταχωρήσετε τον πελάτη σας. Για να εμφανίσει το νέο πελάτη σας θα πρέπει να επιλέξετε το εικονίδιο της ανανέωσης

3)Επιλέγετε την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού, μπορείτε να επιλέξετε προγενέστερη και μεταγενέστερη ημερομηνία.

4)Τρόπος πληρωμής. Επιλέγετε έναν τρόπο πληρωμής που υπάρχει στην λίστα. Αν ο τρόπος πληρωμής που επιθυμείτε δεν υπάρχει στην λίστα μπορείτε να μας ενημερώσετε μέσω ticketing ή τηλεφωνικής επικοινωνίας και εμείς κάνουμε την παραμετροποίηση που χρειάζεται.

5) Γραμμή είδους, επιλέγετε το είδος / υπηρεσία που επιθυμείτε και συμπληρώνεται την αντίστοιχη ποσότητα και τιμή μονάδος. Αν θέλετε να συμπληρώσετε την καθαρή αξία (και να υπολογίσει το σύστημα το ΦΠΑ) την καταχωρείτε στο κενό πεδίο αλλιώς μπορείτε να επιλέξετε το ΤΛ και σε αυτή την περίπτωση ανοίγει καινούργιο πεδίο, στο οποίο συμπληρώνεται την τιμή με το ΦΠΑ (και το σύστημα κάνει την αποφορολόγηση).



Σε περίπτωση που δεν το/την έχετε καταχωρήσει μπορείτε από το πεδίο πάνω αριστερά στο μπορείτε να επιλέξετε την συντόμευση που θέλετε π.χ Είδος / Υπηρεσία και θα ανοιχθεί μια νέα καρτέλα για να καταχωρήσετε το είδος σας. Για να εμφανιστεί το νέο είδος / υπηρεσία σας θα πρέπει να επιλέξετε το εικονίδιο της ανανέωσης .

Στη κεφαλίδα της γραμμής του είδους υπάρχει το “i (info)” για να μπορείτε να βλέπετε ιστορικό πωλήσεων και αγορών για το συγκεκριμένο είδος.

Στο πεδίο “Έκπτωση” μπορείτε να συμπληρώσετε το ποσοστό (πχ. 10) αν θέλετε να κάνετε 10% και υπολογίζεται από το σύστημα.

Στο πεδίο “Σχόλια” μπορείτε να συμπληρώσετε οτιδήποτε θέλετε, να συνεχίζεται στην περιγραφή του είδους. Θα είναι μόνο για αυτό το είδος και μόνο για αυτό το παραστατικό.

Αν θέλετε να προσθέσετε και άλλο είδος επιλέγετε το “Προσθήκη γραμμής” και κάνετε ξανά την ίδια διαδικασία. Μπορείτε να προσθέσετε όσα είδη θέλετε.

6) Αφού, ολοκληρώσετε τα παραπάνω πεδία επιλέγετε “Καταχώρηση” για να αποθηκεύσετε το παραστατικό σας στην λίστα σας.

7) Τέλος, αφού βεβαιωθείτε ότι το παραστατικό σας έχει αποθηκευτεί και είναι σωστό μπορείτε να κάνετε “Αποστολή στο myData”.


Επιπλέον πεδία που μπορείτε να επιλέξετε είναι:

1) Στοιχεία Διακίνησης. Εκεί μπορείτε να καταχωρήσετε τον Τόπο Αποστολής, Τόπο Παράδοσης, Σκοπός Διακίνησης, Όχημα και τον Πωλητή.

2) Κρατήσεις - Επιβαρύνσεις. Βρίσκονται κρατήσεις ανάλογα για τις ανάγκες κάθε επαγγέλματος. Επιλέγετε το check box, έπειτα συμπληρώνεται την υποκείμενη αξία και αξία κράτησης. Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε ή απενεργοποιήσετε τις κρατήσεις τις οποίες δεν χρησιμοποιείται από το πεδίο Εργαλεία βλ. Σχετικό οδηγό.

3) Απαλλαγή - Αναστολή ΦΠΑ. Εδώ μπορείτε να βρείτε το άρθρο απαλλαγής αν απαλλάσσεστε εσείς ή ο πελάτης από το ΦΠΑ (Για το άρθρο απαλλαγής θα σας ενημερώσει ο λογιστής σας).

4) Επιπλέον Στοιχεία.
  • Ιδιωτικές Σημειώσεις: Δεν εμφανίζονται στο παραστατικό, αφορά για την δική σας χρήση.
  • Δημόσιες Σημειώσεις: Εμφανίζονται στο κάτω μέρος του παραστατικού.
  • Σχετικά Παραστατικά: Εμφανίζονται στο παραστατικό. Εδώ μπορείτε να καταχωρείτε τα επισυναπτόμενα παραστατικά (π.χ Δελτίο Αποστολής ).
  • Συσχετιζόμενο Μαρκ: Αφορά για πιστωτικά τιμολόγια και απόδειξη φόρου διαμονής στο MyData. Θα πρέπει να προσθέσετε το ΜΑΡΚ συσχετιζόμενου παραστατικού.
Επίσης, αν έχετε εκδώσει παραστατικά μέσω του Emblem και επιθυμείτε να τα αναζητήσετε θα πρέπει να πάτε πάλι στο πεδίο “Παραστατικά ➡ Πωλήσεων Χονδρικής/Λιανικής/Αγορών/Marketing ➡ Συνήθη/Πιστωτικά” βλέπετε την λίστα των παραστατικών που έχετε εκδώσει με την πιο πρόσφατη ημερομηνία. Αν επιθυμείτε να κάνετε αναζήτηση με βάση την ημερομηνία μπορείτε από το πεδίο “Φίλτρα” και να επιλέξετε το ημερολογιακό διάστημα ή κάνοντας αναζήτηση από το πεδίο “Search”. Επιπλέον, σε κάθε παραστατικό υπάρχουν οι ιδιότητες “email Status” και “Ενέργεια”. Το πεδίο email Status αφορά την κατάσταση του παραστατικού σας αφού έχει σταλεί μέσω email στον συναλλασσόμενο. Υπάρχουν, οι εξής ενημερώσεις:
  • Δεν ανοίχτηκε που σημαίνει ότι έχει σταλεί στον πελάτη αλλά δεν έχει ανοίξει ακόμα το email
  • Διαβάστηκε που σημαίνει ότι ο πελάτης έχει διαβάσει το Email.
Στην ιδιότητα “Ενέργεια” υπάρχουν κάποιες βασικές συντομεύσεις όπως να επιλέξετε το “Αντίγραφο” για να δημιουργήσετε νέο είδος παραστατικού το οποίο είναι παρεμφερές με το προηγούμενο. Επίσης, μπορείτε να κάνετε “Εκτύπωση” του παραστατικού που επιλέξατε και “Αποστολή στο myData”. Στοιχεία ΑΑΔΕ MyData. Για να βρείτε τα στοιχεία του παραστατικού αφού έχει σταλεί στο myData θα πάτε στο πεδίο “Παραστατικά ➡ Πωλήσεων Χονδρικής ή Λιανικής ➡ Συνήθη” επιλέγετε τον Αρ.Παραστατ. Και στο πεδίο Στοιχεία ΑΑΔΕ - MyData μπορείτε να δείτε το UID του παραστατικού σας, το ΜΑΡΚ, το ΜΑΡΚ Ακύρωσης και την Ιστορικότητα MyData.

Πωλήσεων Χονδρικής

Στα παραστατικά χονδρικής υπάρχουν όλοι οι τύποι παραστατικών Χονδρικής (Συνήθη και Πιστωτικά), αλλά και οι Αποδείξεις Παροχής Υπηρεσιών και Φόρου Διαμονής, καθώς είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση (ο ΦΠΑ υπολογίζεται ξεχωριστά). Υπάρχουν επίσης και τα παραστατικά “Λογιστή”, τα οποία ανεβαίνουν με κωδικούς Λογιστή / Φοροτεχνικού.

Για να εκδώσετε ένα νέο παραστατικό επιλέγετε: “Παραστατικά ➡ Πωλήσεων Χονδρικής ➡ Συνήθη ➡ Προσθήκη”.

  • Τιμολόγιο Πώλησης, τυποποιεί τις συναλλαγές ημεδαπής και έχει σχεδιαστεί να λαμβάνει δεδομένα που διαβιβάζονται και σχετίζονται με τις χονδρικές πωλήσεις αγαθών. Επιπλέον μπορεί να περιλαμβάνει και δεδομένα που αφορούν την τιμολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • Δελτίο Αποστολής, ενημερώνει αποθήκη, δεν διαβιβάζεται στο mydata.
  • Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών, τυποποιεί τις συναλλαγές ημεδαπής και έχει σχεδιαστεί να λαμβάνει δεδομένα που διαβιβάζονται και σχετίζονται με την τιμολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • Invoice EU, τυποποιεί τις συναλλαγές αλλοδαπής και έχει σχεδιαστεί να λαμβάνει δεδομένα που διαβιβάζονται και σχετίζονται με τις χονδρικές πωλήσεις αγαθών, όταν η πώληση γίνεται εκτός Ελλάδας, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επιπλέον μπορεί να περιλαμβάνει και δεδομένα που αφορούν την τιμολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών.

  • Invoice NON EU, τυποποιεί τις συναλλαγές αλλοδαπής και έχει σχεδιαστεί να λαμβάνει δεδομένα που διαβιβάζονται και σχετίζονται με τις χονδρικές πωλήσεις αγαθών, όταν η πώληση γίνεται εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επιπλέον μπορεί να περιλαμβάνει και δεδομένα που αφορούν την τιμολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών.


  • Delivery Note, ενημερώνει αποθήκη, δεν διαβιβάζεται στο mydata.
  • Service Invoice EU, τυποποιεί τις συναλλαγές αλλοδαπής και έχει σχεδιαστεί να λαμβάνει δεδομένα που διαβιβάζονται και σχετίζονται με την τιμολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών, όταν η πώληση γίνεται εκτός Ελλάδας, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης.


  • Service Invoice NON EU, τυποποιεί τις συναλλαγές αλλοδαπής και έχει σχεδιαστεί να λαμβάνει δεδομένα που διαβιβάζονται και σχετίζονται με την τιμολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών, όταν η πώληση γίνεται εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.


  • Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών,
  • Ειδικό Στοιχείο Αυτοπαράδοσης, αφορά πώληση ειδών, έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για σκοπούς απόδοσης του ΦΠΑ.
  • Στοιχείο Ιδιοχρησιμοποίησης, αφορά παροχή υπηρεσιών, έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για σκοπούς απόδοσης του ΦΠΑ.
  • Εκκαθάριση πωλήσεων, ?
  • Συμπληρωματικό Τιμολόγιο?
  • Ακυρωτικό Τιμολόγιο Πώλησης-Δελτίο Αποστολής

Πωλήσεων Λιανικής

Στα παραστατικά λιανικής υπάρχουν όλοι οι τύποι παραστατικών Λιανικής (Συνήθη και Πιστωτικά). ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν είστε υπόχρεοι ταμειακής, θα πρέπει να γίνει διασύνδεση με Φορολογικό Μηχανισμό ή Πάροχο, για να παίρνουν οι αποδείξεις τη σήμανση (qr code). Για να εκδώσετε ένα νέο παραστατικό επιλέγετε: “Παραστατικά ➡ Πωλήσεων Λιανικής ➡ Συνήθη ➡ Προσθήκη”.

  • Απόδειξη Λιανικής Πώλησης:
  • Απόδειξη Λιανικής Πώλησης(MyData):
  • Προσφορά Λιανικής:

Αγορών

Συμπλήρωσε με

Marketing

Στο πεδίο Marketing καταχωρείτε τις προσφορές και τις παραγγελίες. Δεν διαβιβάζονται στο MyData.

Προσφορές

  • Προσφορά: Εκδίδεται όταν ο πελάτης σας ζητήσει για κάποια συγκεκριμένα προϊόντα ή εμπορεύματα προσφορά.
  • Προτιμολόγιο: Εκδίδεται όταν ο πελάτης σας ζητήσει πριν την έκδοση του πραγματικού τιμολογίου για να συμφωνήσει στο τελικό ποσό.
  • ESTIMATION: Εκδίδεται όταν ο πελάτης σας ζητήσει για κάποια συγκεκριμένα προϊόντα ή εμπορεύματα προσφορά στα αγγλικά.
  • PROFORMA INVOICE: Εκδίδεται όταν ο πελάτης σας ζητήσει πριν την έκδοση του πραγματικού τιμολογίου για να συμφωνήσει στο τελικό ποσό στα αγγλικά.

Παραγγελίες

  • Παραγγελία: Εκδίδεται όταν κάποιος πελάτης σας ζητήσει να παραγγείλει κάποια από τα προϊόντα/ εμπορεύματα σας και μετά του δίνεται το τιμολόγιο.

Εισπράξεις / Πληρωμές

Στο πεδίο των εισπράξεων/πληρωμών μπορείτε να διαχειριστείτε τις κινήσεις των πελατών/προμηθευτών σας. Πληκτρολογώντας στο πεδίο “Search” μπορείτε να αναζητήσετε τα παραστατικά σας με οποιοδήποτε στοιχείο τους.

Εισπράξεις

Για να καταχωρήσετε ήδη τρέχοντα υπόλοιπα ή μια νέα είσπραξη επιλέγετε “Εισπράξεις / Πληρωμές” ➡ “Εισπράξεις“ ➡ “Προσθήκη”.

Εάν έχετε καταχωρήσει παραστατικό "Επί πιστώσει" τότε φαίνεται αυτόματα η χρέωση στον πελάτη. Αφού, σας πληρώσει ο πελάτης πρέπει να εκδώσετε Απόδειξη Είσπραξης για να αφαιρεθεί το υπόλοιπο του πελάτη και καταχωρείται το ποσό στον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που σας πλήρωσε (Μετρητά, Μεταφορά Χρημάτων από Τράπεζα, Επιταγή κ.λπ).

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να εμφανίζεται το υπόλοιπο των πελατών σας στην εκτύπωση του παραστατικού μπορείτε να μας αφήσετε σχετικό αίτημα στο πεδίο πάνω δεξιά στην “Τεχνική Υποστήριξη”.

Ακολουθούν κάποιες εξηγήσεις στα είδη των παραστατικών:

  • ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ: Εκδίδεται σε περίπτωση που υπάρχει υπόλοιπο στον πελάτη.
  • ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ: Εκδίδεται όταν έχετε εκδώσει χειρόγραφα την απόδειξη και έπειτα θέλετε να την καταχωρήσετε μέσα στο σύστημα.
  • ΧΡΕΩΣΗ ΠΕΛΑΤΗ: Εκδίδεται σε υπάρχοντα υπόλοιπα για να ενημερώσετε την καρτέλα του Συναλλασσόμενου.
  • ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΕΛΑΤΗ: Εκδίδεται σε περίπτωση που πιστώνετε εσείς τον πελάτη σας για να ενημερώσετε την καρτέλα του Συναλλασσόμενου.
  • ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΕΛΑΤΗ: Εκδίδεται σε περίπτωση που έχετε χρέος εσείς προς τον πελάτη.
  • Πληρωμές

    Για να καταχωρήσετε μια χρέωση ή μια νέα πληρωμή επιλέγετε “Εισπράξεις /Πληρωμές” ➡ “Πληρωμές” ➡ “Προσθήκη”.

    Εάν έχετε καταχωρήσει παραστατικό αγοράς με τρόπο πληρωμής "Επί πιστώσει" τότε φαίνεται αυτόματα η χρέωση που έχετε προς τον προμηθευτή σας και θα πρέπει να εκδοθεί “ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ”. Επιπλέον, καταχωρείται το ποσό στον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που έχετε πληρώσει τον προμηθευτή σας. (Μετρητά, Επιταγή, κ.λπ).

    Ακολουθούν κάποιες εξηγήσεις στα είδη των παραστατικών:

    ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ: Εκδίδεται όταν έχετε κάποια χρέωση στον προμηθευτή σας.

    ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ: Εκδίδεται όταν έχετε εκδώσει χειρόγραφα την πληρωμή και θέλετε να την καταχωρήσετε μέσα στο σύστημα.

    ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ: Εκδίδεται σε περίπτωση που σας χρωστάει ο προμηθευτής σας.

    ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ: Εκδίδεται σε περίπτωση που σας πληρώσει ο προμηθευτής σας.

    MyData

    Σε αυτό το πεδίο μπορείτε να εκτελέσετε όλες τις λειτουργίες που αφορούν το myData και να έχετε ολοκληρωμένη πληροφόρηση σχετικά με τα ηλεκτρονικά σας βιβλία.

    I)ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΤΡΙΤΩΝ

    Αφού γίνει η διασύνδεση του Emblem με το myData βλ. τον σχετικό οδηγό εδώ, μπορείτε επιλέγοντας Λήψη & Προβολή ➡ “Ενημέρωση δεδομένων MyData” να κατεβάσετε παραστατικά που έχουν ανεβάσει οι προμηθευτές σας στο δικό σας ΑΦΜ.

    Στη συνέχεια, μπορείτε από τη στήλη δεξιά “Ενέργεια” να:

    χαρακτηρίσετε τα Παραστατικά Τρίτων, με βάση τους Χαρακτηρισμούς που θα σας δώσει ο/η λογιστής/τρια σας.

    Προσθέσετε αυτόματα το ΑΦΜ του Αντισυμβαλλομένου και να καταχωρηθεί στο emblem σαν προμηθευτής σας

    Προσθήκη φωτογραφίας ?

    Δημιουργήσετε αυτόματα το παραστατικό που έχει εκδώσει ο αντισυμβαλλόμενος σας και τα στοιχεία του.

    Στο πεδίο “Αποτελέσματα λήψης παραστατικών”, μπορείτε να δείτε τα παραστατικά που σας έχουν εκδώσει ανά μήνα και συνολικά.

    II)ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ

    Παραστατικά Δικά μας: Αφού γίνει η διασύνδεση του Emblem με το myData, μπορείτε επιλέγοντας Λήψη & Προβολή ➡ “Ενημέρωση δεδομένων MyData” να κατεβάσετε τα παραστατικά που έχετε ανεβάσει οι ίδιοι στο myData.

    Στο πεδίο “Αποτελέσματα λήψης παραστατικών”, μπορείτε να δείτε τα παραστατικά που έχετε εκδώσει ανά μήνα και συνολικά.

    Μαζική Αποστολή: Εδώ επιλέγοντας το επιθυμητό χρονικό διάστημα, μπορείτε πατώντας “Εμφάνιση” να εμφανίζετε τα παραστατικά που έχετε εκδώσει στο συγκεκριμένο διάστημα. Έτσι, επιλέγοντας στη συνέχεια στα δεξιά κάθε παραστατικό ή το “Επιλογή όλων” και πατώντας “Μαζική Αποστολή” μπορείτε να τα ανεβάζετε μαζικά στο myData και όχι καθένα ξεχωριστά, όπως είδαμε αντίστοιχα μέσα από κάθε παραστατικό.

    ΙΙΙ)ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Στο πεδίο Έντυπο Ε3 μπορείτε επιλέξετε το επιθυμητό χρονικό διάστημα και με την επιλογή “Εμφάνιση” μπορείτε να προβάλετε τα σύνολα του εντύπου Ε3 έτσι όπως διαμορφώνονται στο myData.

    Ιστοσελίδες Δημοσίου

    Σε αυτό το πεδίο, εάν έχετε συμπληρώσει στα “Στοιχεία Επιχείρησης” τους κωδικούς ΤaxisNET και ΕΦΚΑ αντίστοιχα, μπορείτε να βρείτε διάφορες συντομεύσεις σε υπηρεσίες. Για να περιηγηθείτε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τον φυλλομετρητή Chrome.

    CRM

    Σε αυτό το πεδίο μπορείτε να διαχειριστείτε συμβάντα, γεγονότα, ραντεβού, εργασίες της επιχείρησής σας, έχοντας τη δυνατότητα να αναθέσετε κάποιο συμβάν με συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης, λήξης ή και επανάληψης σε συγκεκριμένο συναλλασσόμενο.

    Για να καταχωρήσετε ένα νέο γεγονός επιλέγετε στο κάθετο μενού αριστερά: CRM ➡ Γεγονότα ➡ Προσθήκη.

    Επιλέγοντας Προβολή Ημερολογίου και πατώντας το αντίστοιχο κουμπί μπορείτε να βλέπετε όλες τις εργασίες σας σε Λίστα αλλα και σε μηνιαία, εβδομαδιαία, ημερήσια, ωριαία μορφή ώστε να βλέπετε με μια ματιά τον προγραμματισμό των εργασιών σας.

    E-Shop Connector

    Woocommerce: γίνεται διασύνδεση ώστε να λαμβάνονται οι παραγγελίες των πελατών μέσα στο Emblem με το πάτημα του κουμπιού “Λήψη Παραγγελιών”. Αν ο πελάτης και τα είδη της παραγγελίας δεν έχουν ανοιχτεί στο emblem μπορείτε με το πάτημα των κουμπιών “Εισαγωγή πελατών” και “Εισαγωγή ειδών” αντίστοιχα να τα καταχωρήσετε. Στη συνέχεια μπορείτε να μετασχηματίσετε το παραστατικό της παραγγελίας στο επιθυμητό παραστατικό επιλέγοντας το κουμπί “Ενέργεια” → ”Αντίγραφο” στα δεξιά του παραστατικού.

    Opencart: έχει υλοποιηθεί η αντίστοιχη διασύνδεση όπως περιγράφεται παραπάνω. Να αναφέρουμε αγορα κλειδιου?

    Cloudcart: έχει υλοποιηθεί η αντίστοιχη διασύνδεση όπως περιγράφεται παραπάνω. Να αναφέρουμε αγορα κλειδιου?

    Αναφορές

    Εδώ βρίσκονται όλες οι αναφορές που μπορεί να χρειαστεί η επιχείρησή σας ανά κατηγορία. Μπορείτε να δείτε τα στατιστικά σας στοιχεία για τις πωλήσεις , τις αγορές, την αποθήκη, τους πωλητές σας κτλ. Επιλέγοντας τα επιθυμητά φίλτρα και πατώντας το κουμπί “Εμφάνιση”, θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα, την οποία επιλέγοντας το σύνδεσμο “Εξαγωγή σε” μπορείτε να την κάνετε λήψη σε “PDF” και σε “Excel”.

    Στο κάθετο μενού αριστερά επιλέγετε “Αναφορές” → Όλες οι αναφορές.

    Στις Αναφορές πωλήσεων μπορείτε να δείτε ότι αφορά τις πωλήσεις σας.
    • Ημερολόγιο πωλήσεων: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (πελάτη, σειρά παραστατικού, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών με τις αξίες τους.
    • Ημερολόγιο πωλήσεων ανά ημέρα: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (ημερολογιακό διάστημα και σειρά παραστατικού) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα για κάθε μέρα ξεχωριστά με τη συνολική αξία της.
    • Ημερολόγιο πωλήσεων με ανάλυση ΦΠΑ: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (πελάτη, σειρά παραστατικού, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών με όλους τους συντελεστές ΦΠΑ.
    • Πωλήσεις ειδών ανά πελάτη: ανάλογα με τον πελάτη που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τα είδη, τις ποσότητες και το τζίρο. (πρώτα πατάω καταχώρηση και μετά φέρνει να επιλέξω πελατη!!! )
    • Πωλήσεις πελατών ανά είδος: ανάλογα με το είδος που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τους πελάτες, τις ποσότητες και το τζίρο.
    • Πωλήσεις ανά πελάτη: ανάλογα με τον πελάτη και το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει το συνολικό του τζίρο.
    • Πωλήσεις ειδών ανά κατηγορία: ανάλογα με την κατηγορία και το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τις ποσότητες και το τζίρο.
    • Ημερολόγιο κρατήσεων πωλήσεων: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (συναλλασσόμενο, σειρά παραστατικού, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών που έχει γίνει οποιαδήποτε κράτηση, με τις αξίες τους.


    Στις Αναφορές αγορών μπορείτε να δείτε ότι αφορά τις αγορές σας.
    • Ημερολόγιο αγορών: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (προμηθευτή, σειρά παραστατικού, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών με τις αξίες τους.
    • Ημερολόγιο αγορών ανά ημέρα: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (ημερολογιακό διάστημα και σειρά παραστατικού) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα για κάθε ημέρα ξεχωριστά με τη συνολική αξία της.
    • Ημερολόγιο αγορών με ανάλυση ΦΠΑ: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (προμηθευτή, σειρά παραστατικού, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών με όλους τους συντελεστές ΦΠΑ.
    • Αγορές ειδών ανά προμηθευτή: ανάλογα με τον προμηθευτή που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τα είδη, τις ποσότητες και το τζίρο. (πρώτα πατάω καταχώρηση και μετά φέρνει να επιλέξω προμηθευτή!!! )
    • Αγορές προμηθευτών ανά είδος: ανάλογα με το είδος που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τους προμηθευτές, τις ποσότητες και το τζίρο.
    • Αγορές ανά προμηθευτή: ανάλογα με τον προμηθευτή και το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει το συνολικό του τζίρο.
    • Αγορές ειδών ανά κατηγορία: ανάλογα με την κατηγορία και το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τις ποσότητες και το τζίρο.
    • Ημερολόγιο κρατήσεων αγορών: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (συναλλασσόμενο, σειρά παραστατικού, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών που έχει γίνει οποιαδήποτε κράτηση, με τις αξίες τους.


    Στις Χρηματοοικονομικές αναφορές μπορείτε να δείτε ότι αφορά τις καρτέλες και τα υπόλοιπα των συναλλασσομένων σας.
    • Ημερολόγιο πελατών: ανάλογα με το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την λίστα όλων των παραστατικών με την αντίστοιχη χρέωση, πίστωση και υπόλοιπο.
    • Ημερολόγιο προμηθευτών: ανάλογα με το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την λίστα όλων των παραστατικών με την αντίστοιχη χρέωση, πίστωση και υπόλοιπο.
    • Καρτέλα πελάτη: ανάλογα με τον πελάτη και το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την λίστα των παραστατικών με την αντίστοιχη χρέωση, πίστωση και υπόλοιπο.
    • Καρτέλα προμηθευτή: ανάλογα με τον προμηθευτή και το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την λίστα των παραστατικών με την αντίστοιχη χρέωση, πίστωση και υπόλοιπο.
    • Ενιαία καρτέλα πελάτη/προμηθευτή: ανάλογα με τον πελάτη/προμηθευτή και το ημερολογιακό διάστημα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την λίστα των παραστατικών με την αντίστοιχη χρέωση, πίστωση και υπόλοιπο.
    • Κατάσταση συναλλασσομένων: λίστα όλων των συναλλασσομένων με τα στοιχεία της καταχώρησης τους.
    • Υπόλοιπα πελατών: λίστα με τα υπόλοιπα των πελατών
    • Υπόλοιπα πελάτη ανά πωλητή: λίστα με τα υπόλοιπα των πελατών ανά πωλητή.
    • Υπόλοιπα προμηθευτών: λίστα με τα υπόλοιπα των προμηθευτών
    • Ενιαία υπόλοιπα: λίστα με τα υπόλοιπα πελατών/προμηθευτών
    • Ημερολόγιο εισπράξεων: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (πελάτη, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών με τις εισπράξεις τους.
    • Ημερολόγιο πληρωμών: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (προμηθευτή, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών με τις πληρωμές τους.


    Στις Αναφορές αποθήκης μπορείτε να δείτε ότι αφορά τα είδη/υπηρεσίες σας.
    • Τρέχοντα υπόλοιπα ειδών: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τα αξιακά υπόλοιπα του κάθε είδους. ?
    • Πωλήσεις ανά είδος: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (κατηγορία, είδος, ημερολογιακό διάστημα) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τις ποσότητες και το τζίρο.
    • Αγορές ανά είδος: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (κατηγορία, είδος, ημερολογιακό διάστημα) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τις ποσότητες και το τζίρο.
    • Καρτέλα είδους: για το κάθε είδος που θα επιλέξετε θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών με τις εισαγωγές και τις εξαγωγές.
    • Κατάσταση ειδών: λίστα όλων των ειδών με τα στοιχεία της καταχώρησης τους.
    • Σύνολα ανά είδος: ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (συναλλασσόμενο, σειρά παραστατικού, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα ειδών με τις εισαγωγές και τις εξαγωγές.
    • Ημερολόγιο αποθήκης : ανάλογα με τα φίλτρα που θα επιλέξετε (συναλλασσόμενο, σειρά παραστατικού, είδος, ημερολογιακό διάστημα κλπ) θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη λίστα παραστατικών με τις εισαγωγές και τις εξαγωγές.
    Στις Αναφορές παραγγελιών-Προσφορών μπορείτε να δείτε :
    • Παραγγελίες - Προσφορές ανά πελάτη : ?
    • Παραγγελίες - Προσφορές ανά είδος : επιλέγετε είδος (ή και όλα)?? και εμφανίζεται η λίστα με την συνολική ποσότητα και τζίρο.
    • Παραγγελίες - Προσφορές Συγκεντρωτικά :επιλέγετε πελάτη (ή και όλους)?? και εμφανίζεται η λίστα με τα είδη, τις ποσότητες και το τζίρο.
    Στις Άλλες αναφορές μπορείτε να δείτε :
    • Παραστατικά με ημερομηνία Λήξης : ?
    • Πελάτες ανά πωλητή : επιλέγετε πωλητή και εμφανίζεται η λίστα των πελατών που έχετε διασυνδέσει με αυτόν.
    • Τιμές ανά τιμοκατάλογο: επιλέγετε τιμοκατάλογο και εμφανίζεται ή αντίστοιχη λίστα με τις τιμές και τις εκπτώσεις που έχετε δώσει για το κάθε είδος
    • Παραστατικά μέσω παρόχου: Μπορείτε να κάνετε λήψη και επανεκτύπωση τα παραστατικά που έχετε εκδώσει μέσω παρόχου με τη σήμανση (qr code)

    Εργαλεία

    • Data export: Εκτός από το backup που κρατείται στους cloud server μας μπορείτε και μόνοι σας να εξάγετε τα δεδομένα σας είτε σε json είτε σε xml μορφή.
    • Έλεγχος ΑΦΜ: Γίνεται έλεγχος του ΑΦΜ επιστρέφοντας σας όλες τις πληροφορίες που υπάρχουν για το συγκεκριμένο ΑΦΜ στο Taxis, ακόμα και την κύρια και δευτερεύουσα δραστηριότητα (ΚΑΔ). Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η καταχώρησή των ειδικών κωδικών TAXIS AFM βλ. Στοιχεία Επιχείρησης.
    • Export για λογιστές: Έχει υλοποιηθεί “γέφυρα”, ουσιαστικά εξαγωγή δεδομένων σε μορφή που να επιτρέπει την εισαγωγή των στοιχείων σας σε όλα τα γνωστά λογιστικά προγράμματα. Είναι η διασύνδεση του emblem με το πρόγραμμα του λογιστή σας. Όμως δεν είναι η ασφαλέστερη μέθοδος, υπάρχουν πολλα σενάρια στα οποία μπορεί να δημιουργηθούν λάθη και σφάλματα στο myData. Σας συστήνουμε ανεπιφύλακτα να μην έχει άμεση επικοινωνία το emblem με το πρόγραμμα του λογιστή σας. Το ασφαλές και σωστό είναι να ανεβάζετε τα παραστατικά σας στο myData και ο λογιστής σας να τα κατεβάζει στο λογιστικό του πρόγραμμα χωρίς να χρειάζεται να τα καταχωρεί.epsilon extra ?
    • Διαχείριση μηνυμάτων: Μπορείτε να επιλέξετε “Αγορά Μηνυμάτων” και να διαλέξετε το πακέτο που θέλετε. Έπειτα, στο κάτω πεδίο να συμπληρώσετε το μήνυμα που επιθυμείτε να στείλετε (πρότυπο?). Εάν στα στοιχεία του Συναλλασσόμενου σας έχετε καταχωρήσει το κινητό του μπορείτε απλά να τον επιλέξετε, αλλιώς μπορείτε να συμπληρώσετε οποιοδήποτε τηλέφωνο -μπορεί να είναι και παραπάνω από ένα- και να πατήσετε “Προσθήκη”. Μόλις ολοκληρώσετε αυτά τα βήματα μετά επιλέγετε “Αποστολή μηνύματος”. Σε αυτό το πεδίο, ακόμα, μπορείτε να δείτε και το ιστορικό των μηνυμάτων.
    • Εργασίες παραστατικών: Μπορείτε να δημιουργήσετε Αντίγραφο ή να κάνετε Μετασχηματισμό σε ένα ή παραπάνω παραστατικά. Αρχικά, από το πεδίο “Φίλτρα” επιλέγεται το ημερολογιακό διάστημα, είδος παραστατικού και τον συναλλασσόμενο σας και επιλέγεται το κουμπί “Αναζήτηση”. Με αυτόν τον τρόπο σας εμφανίζονται στην λίστα των παραστατικών τα επιθυμητά παραστατικά. Έπειτα στην δεξιά στήλη “Ενέργεια” επιλέγουμε τα παραστατικά που θέλουμε να Αντιγραφούν ή Μετασχηματιστούν αλλά αν θέλουμε όλα τα παραστατικά τις λίστας να τροποποιηθούν τότε επιλέγουμε το κουμπί “Επιλογή όλων”. Στην συνέχεια επιλέγετε αν θέλετε να κάνετε “Αντιγραφή παραστατικών” ή “Μετασχηματισμός Παραστατικών” και μετά το κουμπί “Εκτέλεση”.
    • Στην Αντιγραφή των παραστατικών επιλέγετε μόνο την ημερομηνία που είναι να εκδοθούν τα παραστατικά.
    • Στον Μετασχηματισμό των παραστατικών επιλέγετε την ημερομηνία, το είδος του παραστατικού (όταν είναι παραπάνω από ένα τα επιλέξιμα παραστατικά με τον μετασχηματισμό γίνονται σε ένα?), τον συναλλασσόμενο και τον τρόπο πληρωμής.
    • Φίλτρα Κρατήσεων-Επιβαρύνσεων
    • Ενεργοποιείτε ή απενεργοποιείτε ανάλογα με τις κρατήσεις που θέλετε να εμφανίζονται στο πεδίο “Κρατήσεις-Επιβαρύνσεις” όταν εκδίδεται παραστατικό.

    Φίλτρα Παραστατικών

    Εδώ μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε ανάλογα με τα παραστατικά που θέλετε να σας εμφανίζονται όταν εκδίδεται παραστατικό και πατώντας κάτω δεξιά “Αποθήκευση”.

    Αρίθμιση Σειρών

    Εδώ μπορείτε αρχικά να επιλέξετε ένα από τα δείγματα φορμών εκτύπωσης συμπληρώνοντας τον αριθμό του επιθυμητού δείγματος στο πεδίο “Φόρμα εκτύπωσης” του εκάστοτε παραστατικού και του αντίστοιχου έτους. Επίσης, μπορείτε να τροποποιήσετε την αρίθμηση των παραστατικών σας θέτοντας, για παράδειγμα, τον τελευταίο αριθμό του αντίστοιχου χειρόγραφου παραστατικού που εκδώσατε στο πεδίο “Τελ. Αριθμός”. Αν θέλετε να εκτυπώνονται περισσότερα του ενός αντίγραφα του παραστατικού, δίνοντας μία εντολή εκτύπωσης, μπορείτε να ορίσετε τον επιθυμητό αριθμό αντιγράφων στο πεδίο “Αντίγραφα”.

    Για κάθε τροποποίηση σε ένα από τα παραπάνω πρέπει να επιλέξετε στα δεξιά το κουμπί Αλλαγή.

    Συνδρομές / Τεχνική Υποστήριξη / Διαχείριση

    Βρίσκεται πάνω δεξιά πατώντας το εικονίδιο χρήστη και περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες:

    1. Προφίλ: Εδώ διαχειρίζεστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και μπορείτε να κάνετε σύνδεση με τον λογιστή σας ?

    2. Διαχείριση Χρηστών : Μπορείτε να προσθέσετε διαφορετικούς χρήστες με δικαίωμα καταχώρησης ή όχι στην εγκατάστασή σας.

    3. Ιστορικό Αναβαθμίσεων : μπορείτε να δείτε όλες τις αλλαγές - βελτιστοποιήσεις του Emblem. Για τις σημαντικές ειδοποιήσεις ενημερώνεστε και απο το καμπανάκι.

    4. Τεχνική Υποστήριξη: Μπορείτε πατώντας “Προσθήκη” να μας αφήνετε τα αιτήματα/απορίες σας μέσω του ticketing συστήματος του Emblem και την προτεραιότητα του. Οι προγραμματιστές μας θα σας ενημερώνουν εδώ για την εξέλιξη του αιτήματός σας. Επίσης, εδώ θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας τα οποία είναι το τηλέφωνο Επικοινωνίας: 211 800 4182, Email: info@emblem.gr

    5. Συνδρομή : Μπορείτε να βλέπετε τη συνδρομή που έχετε επιλέξει καθώς και επιπλέον πληροφορίες όπως η ημερομηνία λήξης και υπόλοιπο συνδρομής σας.

    6. Αποσύνδεση: Μπορείτε να αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας στο Emblem.